Klantenservice

Jij blij, wij blij. Daarom staat een goede klantenservice hoog in het vaandel bij Vliegengordijnenexpert.nl. Dat begint bij onze producten. Bij ons kun je rekenen op producten van topkwaliteit, daarom bieden we 5 jaar garantie. We maken het je daarnaast graag zo makkelijk mogelijk. Niet alleen als je iets bestelt, maar ook als je jouw bestelling wilt annuleren of terugsturen.

Snelle levering

Wij verzenden je vliegengordijn zo snel mogelijk. Plaats je jouw bestelling vóór 12.00 ‘s middags op werkdagen? Dan verzenden we je vliegengordijn dezelfde dag nog. Bestel je in de middag of in het weekend? Dan duurt het soms een dagje langer. Let wel op: gordijnen op maat hebben een andere levertijd. Op de productpagina en in de e-mailbevestiging staat hoe lang we verwachten dat het duurt voordat je op maat gemaakte vliegengordijn bij jou is.

Bezorgen of afhalen van je vliegengordijn

Wij verzenden je vliegengordijn altijd gratis. Hiervoor maken we gebruik van DPD: wereldwijd een van de meest betrouwbare bezorgdiensten. DPD bezorgt op maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 uur en 19.00.

Je pakket volgen

Je ontvangt van ons een code. Hiermee kun je op de site van DPD zien waar je pakketje is en hoe laat de bezorger langskomt. Ben je niet thuis? Dan biedt DPD het vliegengordijn de volgende dag nog een keer aan. Daarna gaat het pakket naar een afhaalpunt bij jou in de buurt.

Bestelling afhalen

Woon je in de buurt van Helmond? Je bent van harte welkom om je bestelling op te komen halen. Dat kan op werkdagen tussen 8.00 uur en 17.00 uur. Op zaterdag kan ook, als je van tevoren een afspraak maakt. Bel daarvoor even met 0492-320819. Ons adres is: Vliegengordijnen Expert V.O.F. Binnendijk 5a 5705 CH Helmond

Bestelling annuleren

Heb je je bedacht of een foutje gemaakt? Dan kun je jouw bestelling dezelfde dag nog annuleren door een mailtje te sturen naar info@vliegengordijnenexpert.nl of te bellen met 0492-320819. Wacht je langer? Dan hebben wij je vliegengordijn vaak al meegegeven met onze bezorgdienst. In dat geval kun je jouw bestelling terugsturen.

Vliegengordijn retourneren of ruilen

Niet tevreden? Je kunt je vliegengordijn binnen 14 dagen terugsturen. Je kunt dan kiezen voor een terugbetaling van het aankoopbedrag, of een ander gordijn uitzoeken. De kosten van het terugsturen komen voor jouw rekening. Uitzondering hierop zijn op maat gemaakte vliegengordijnen. Deze nemen we niet terug, tenzij er iets aan mankeert. Dan krijg je uiteraard een nieuw gordijn volgens onze garantieregeling.

Zo stuur je jouw vliegengordijn terug

Zorg dat het vliegengordijn in de originele verpakking zit Print het retourformulier(pdf) uit, vul het in en stop het in de doos Plak een briefje met ons adres op de doos. Dit is Vliegengordijnenexpert, Binnendijk 5a, 5705 CH HELMOND. Niet op de doos schrijven graag! Breng het pakket naar een bezorgdienst naar keuze, of kom het gratis afgeven bij ons magazijn in Helmond. Dit kan op werkdagen tussen 8.00 en 17.00. Wij betalen je het aankoopbedrag terug zodra we je retourzending verwerkt hebben.

Retourvoorwaarden

We stellen een paar voorwaarden aan retourzendingen: Op maat gemaakte gordijnen nemen we niet terug, tenzij er iets aan mankeert. Je hebt 14 dagen de tijd. Die gaan in zodra het pakketje bij jou binnen is. Het vliegengordijn zit ongebruikt en onbeschadigd in de originele verpakking. Wij accepteren geen ongefrankeerde pakketjes

Garantie

Wij geven 5 jaar garantie op al onze producten. Daaraan stellen we één belangrijke voorwaarde: het vliegengordijn is zorgvuldig behandeld. Op onze instructiepagina lees je hoe je jouw vliegengordijn in elkaar zet, ophangt, schoonmaakt en bewaart. Natuurlijk kan er altijd een foutje zijn gemaakt in de fabriek, of iets misgaan tijdens het transport. In die gevallen krijg je het volledige aankoopbedrag van ons terug.

Zo maak je aanspraak op garantie

Zoek je aankoopbewijs op. Dit heb je altijd nodig om aanspraak te maken op garantie, omdat we hieraan kunnen zien wat je hebt besteld en wanneer. Stuur een e-mail met dat aankoopbewijs naar info@vliegengordijnenexpert.nl. Leg daarin uit wat er aan de hand is. Voeg eventueel foto’s toe om je verhaal te verduidelijken. Laat ook weten op welk nummer we je kunnen bereiken. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Heb je recht op garantie? Dan krijg je van ons het volledige aankoopbedrag terug.

Klachten en feedback

Komt je vliegengordijn beschadigd of incompleet aan? Laat het ons meteen weten, dan komen we met een passende oplossing. Heb je andere opmerkingen of feedback? Dat horen we uiteraard ook graag! Mail naar info@vliegengordijnenexpert.nl of bel tijdens kantooruren met 0492-320819.

Vragen?

Heb je vragen over je bestelling, de montage-instructies of iets anders? Ook dan helpen we je graag. Je kunt ons tijdens kantooruren telefonisch bereiken via 0492-320819. Een mailtje sturen mag natuurlijk ook. Ons mailadres is info@vliegengordijnenexpert.nl. We proberen je vraag altijd binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

9
Klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9 op Kiyoh Klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9
Kiyoh